مقالات

چرا باید سیستم صوتی حرفه‌ ای خرید

سیستم صوتی حرفه‌ ای

دلیل اصلی خرید سیستم صوتی حرفه‌ ای از گذشته تا به حال را برای شما شرح می دهیم بشر از دیر باز تا کنون علاقه ای خاص به موسیقی داشته و دارد و هر روز نسبت به دیروز پیشرفتی در این زمینه داشته است و ابزارهای جدیدی جهت این پیشبرد در راستای عشق یعنی موسیقی داشته است از اختراع بلندگو های که فقط شکل یک مخروط بوده‌اند تا الآت موسیقی نظیر نی ، فلوت ، تار  ، سه تار و… به طبع همان عشق به موسیقی و علاقه شدید به موسیقی بعد سعی داشت تا آن صدای دلنواز را به صورت شفاف و دلنشین بشنود.

عکس تار یا بلندگو های قدمی یا نی و … یکی از موارد

صوت و موسیقی حرفه‌ای یا معمولی

از آنجایی که حس داشتن بهترین ها و خاص بودن در تمامی انسان ها وجود داشته و دارد در همه زمینه ها انسان علاقه دارد بهترین چیز ها را داشته باشید از خانه ، ماشین و … بنابراین اگر از خود بپرسید موسیقی حرفه‌ای را می پسندید یا موسیقی معمولی قطعا و بدون شک پاسخ می دهید موسیقی حرفه ای. با پیشرفت علم و مخصوصا در چند دهه گذشته تا به حال سیستم های صوتی نیز دستخوش تغییر و تحول زیادی شده اند شما می توانید در هر نقطه از زمین موسیقی حرفه‌ای را با صدایی حرفه‌ای بشنوید و مطمئن وقتی می توانید با اسپیکر های حرفه‌ای پرتابل با کیفیت می توانید موسیقی گوش دهید هیچگاه از به سراغ موبایل یا اسپیکر های قدیمی برقی نمی روید.

عکس اسپیکر پرتاب خوشگل

اسپیکر با برق شهری یا شارژی

مسلما برای پاسخ به چنین سوالی که اسپیکر های شارژی بهتر است یا اسپیکر های برق مستقیم باید گفت که خرید اسپیکر برقی یا اسپیکر شارژی بستگی به موقعیت ، هزینه و … دارد که بسته به نیاز خود می بایست کالای مورد نظر خود را تهیه کنیم مثلا اگر در یک جشن در باغ یا تالار هستیم مسلما اسپیکر های برق مستقیم کارایی بالاتری دارند و خیالمان از بابت تمام نشدن باتری راحت تر است اما اگر در طبیعت یا مکانی قرار داریم که برق ندارد قطعا می بایست از اسپیکر های پرتابل و شارژی استفاده کرد تا در آنجا نیز از موسیقی با صدای با کیفیت لذت کامل را ببریم.

البته می بایست به این نکته اشاره کرد که هر دو اسپیکر با برق شهری و شارژی اکو بیسکو از بهترین سیستم صوتی حرفه‌ ای بازار هستند اما هر کدام را در جای مناسب خود استفاده کنیم نتیجه بهتری می گیریم.

کیفیت آهنگ مهتر است یا کیفیت سیستم صوتی

اینکه کیفیت آهنگ مهمتر است یا کیفیت سیستم صوتی باز نسبی است اگر شما یک آهنگ قدیمی که دارای نویز است و کیفیت بسیار بد دارد حتی با بهترین اسپیکر جهان هم گوش کنید قابل تحمل نیست و قطعا لذتی از آن نمی‌برید اما اگر کیفیت آهنگ نرمال باشد و نه عالی طبیعتا هر چه کیفیت اسپیکر شما بالاتر باشد از موزیک بیشتر لذت برده و راضی تر خواهید بود بنابرین می شود گفت با سیستم صوتی حرفه ای می شود از موزیک های نرمال به بالا لذت کافی برد اما با موزیک با کیفیت بالا نمی شود در اسپیکر ضعیف لذت کافی را برد.

مجموعه آوای پایتخت نماینده رسمی اکو بیسکو فروشند انواع سیستم صوتی حرفه ای یکی از موفق ترین و فروشنده یکی از بهترین برندهای صوتی در ایران یعین برند بیسکو آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. جهت اطلاعات بیشتر از اینستاگرام ما بازدید فرمایید و جهت خرید از فروشگاه ما دیدن فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *