مقالات

راهنمای خرید بهترین اسپیکرهای بلوتوثی

اسپیکر

اسپیکر بلوتوثی و باند های بلوتوثی به‌عنوان یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای شنیدن موسیقی و تماشای فیلم‌ها، محبوبیت بسیار خوبی میان کاربران مختلف پیدا کرده‌اند. با وجود اینکه بازار اسپیکرهای بلوتوثی پر از گزینه‌های مختلف است، اما اسپیکرهای بلوتوثی اکو بیسکو با کیفیت صدای بی‌نظیر، طراحی زیبا و قابلیت‌های فراوان، برای کاربرانی که به دنبال تجربه‌ای صوتی بی‌نظیر هستند، گزینه مناسبی هستند. اگر شما هم از طرفداران محصولات این برند پرآوازه هستید، با ما در این مطلب همراه باشید، چرا که در راهنمای خرید بهترین اسپیکرهای بلوتوثی به معرفی و بررسی پرقابلیت و خوش‌صدای بازار خواهیم پرداخت تا شما بر اساس نیاز و بودجه‌ای که دارید، بهترین گزینه ممکن برای خرید را مد نظر خود قرار دهید.

اسپیکر

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل اکو بیسکو

اگر عاشق هیجان هستید و بودجه‌ی کافی برای خرید یکی از بهترین اسپیکرهای اکو بیسکو موجود در بازار را دارید، احتمالاً مدلی بهتر از مدل اسپیکر BISCO_PI5AUDB پیدا نخواهید کرد. در واقع هدف از ساخت این محصول این بوده تا با توجه به سبک موسیقی مورد علاقه شما، صدای عالی را به شما ارائه دهد. تویتر و ووفر جلویی این محصول با هم ترکیب می‌شوند و صدای عالی، تپنده و عمیق، با صدای واضح و شفاف فراگیر را برای شما به همراه می‌آورند. این اسپیکر دسته‌ی قدرتمند دارد که در بخش بالایی دستگاه تعبیه شده و بلند کردن آن با یک دست برای همه‌ی افراد امکان‌پذیر است، توصیه می‌شود که برای بلند کردن این محصول از هر دو دست خود استفاده کنید تا آسیبی به ستون فقرات شما وارد نشود.

دکمه‌های کنترل این اسپیکر، همه روی یک پنل در پشت دستگاه قرار دارند. شرکت ECHO BISCO در این محصول، علاوه بر دکمه‌ی پاور، اتصال بلوتوث، پخش/مکث و افزایش/کاهش صدا، دکمه‌ای را نیز برای تنظیم بیس صدا مستقیماً از خود پنل قرار داده است. پورت‌های ورودی این اسپیکر، همه در قسمت پشتی دستگاه قرار دارند. در این محصول، اکو بیسکو پورت‌های ورودی گسترده‌ای را قرار داده است. این پورت‌ها شامل دو پورت USB-A برای اتصال و پخش ورودی میکروفون استفاده می‌شود.

اسپیکر مدل BISCO-P8AUDB را می‌توان یکی از ساده‌ترین و در عین حال بهترین اسپیکرهای اکو بیسکو در میان کاربران معرفی کرد که ویژگی‌های بسیار جذابی را ارائه می‌دهد و با رضایت‌مندی زیادی نیز همراه بوده است. ابعاد این اسپیکر بلوتوثی کاملاً جمع‌وجور است. این محصول گزینه‌ای ایده‌آل برای حمل و نقل است. این محصول از طریق بلوتوث به دستگاه‌های هوشمند شما متصل می‌شود و اتصال پایداری را نیز با آن‌ها ایجاد می‌کند. اگر پخش‌کننده‌ی صوتی شما از بلوتوث پشتیبانی نمی‌کند، به راحتی می‌توانید از طریق کابل مخصوص صدای دستگاه خود را به آن متصل کنید. همچنین مقاومت در برابر نفوذ رطوبت و گواهی‌نامه IPX5 این محصول امکان استفاده را حتی در کنار استخر را فراهم می‌سازد.

اسپیکر اکتیو ۱۰ اینچی شارژی بیسکو، برادر کوچک‌تر مدل مدل BS_15AUHF است که بدون شک جزو یکی از بهترین اسپیکرهای بلوتوثی و قابل حمل اکو بیسکو به شمار می‌رود و برای افرادی که فضای چندان زیادی برای استفاده از آن ندارند، گزینه‌ی خرید بسیار خوبی محسوب می‌شود. این اسپیکر با طراحی شیک و زیبا، قابل حمل بودن، صدای با کیفیت و قدرتمند، امکان اتصال به چند دستگاه، قابلیت استفاده به عنوان پخش کننده موسیقی و همچنین اسپیکر میکروفون جهت برگزاری هر چه بهتر مراسم‌های مختلف، توانسته است رضایت کاربران را به دنبال داشته باشد. وزن این محصول زیاد سنگین نیست و برای حمل و نقل کردن آن می‌توانید از دسته‌های تعبیه شده روی آن کمک بگیرید. این محصول تطبیق‌پذیری بسیار زیادی با محیط اطراف خود دارد و مجهز به ضربه‌گیرهایی در بخش پایینی و همچنین در کناره‌ها است تا بتوانید آن را به صورت عمودی یا افقی روی سطوح مختلف قرار دهید.

باند اکتیو ۱۵ اینچ شارژی اکو بیسکو مدل BS_15AUHF این اسپیکر با داشتن امکاناتی همچون ضدآب بودن، ضد گرد و غبار و ضد ضربه بودن تمام محدودیت‌ها را برای لذت بردن از صدای واقعی و دلنشین موسیقی از بین می‌برد. در این اسپیکر سونی بدان معناست که بیشتر از آنچه تصورش را می‌کنید می‌توانید از بودن در محیطی شاد و گوش دادن به موسیقی با کیفیت صدایی دلنشین لذت ببرید. با داشتن استاندارد IP67، این محصول ضد آب است. بنابراین شما از بابت استفاده از آن در دریا یا استخر هیچ گونه نگرانی نخواهید داشت و دیگر مشکلی در شستن آن ندارید. این اسپیکر در برابر نفوذ قطرات آب و ذرات خاک مقاوم است و نگرانی از این بابت وجود نخواهد داشت.

همانطور که گفتیم برای خرید سیستم صوتی حرفه ای داشتن اطلاعات فنی لازم است و حتما قبل از خرید این اطلاعات را کسب نمایید . و یا با کارشناسان آوای پایتخت جهت مشاوره تماس بگیرید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه اینستاگرام ما بپیوندید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *