مقالات

چک لیست جشن

چک لیست جشن

جشن برای همه ما اتفاق می افتد، همیشه بسته به شرایط جشن و مراسم گرفته می شود. برنامه ریزی یک جشن ساده می تواند طاقت فرسا باشد، به ویژه به این دلیل که چیزهای زیادی برای در نظر گرفتن و در برخی موارد، برنامه ریزی و هماهنگی زیادی وجود دارد. برای آسان‌تر کردن این کار آوای پایتخت، در مقاله زیر چک لیست جشن و مراسم یعنی در واقع فهرستی از مهم‌ترین لیستی که باید آماده کنید، برایتان گردآوردیم.

اصول اولیه برنامه ریزی جشن

شما باید با برنامه ریزی اصول اولیه شروع کنید:

انتخاب تاریخ: در نظر گرفتن تعطیلات، سایر مهمانی های مدرسه و رویدادهای ورزشی.
تصمیم گیری در مورد یک موضوع: انتخاب تم رنگی یا تم حیوان یا تم شخصیت مورد علاقه.
انتخاب مکان: به عنوان مثال، خانه شما، یک پارک محلی یا یک رستوران یا کافه
تنظیم زمان: آیا حداکثر دو ساعت خواهد بود؟ آیا زمان ناهار یاشام را پوشش می دهد؟

لیست دعوتی ها: فهرستی از کسانی که قصد دعوت از آنها را دارید تهیه کنید و پاسخ‌ها را پیگیری کنید. تصمیم بگیرید که آیا این یک مهمانی خانوادگی خواهد بود یا فقط چند دوست منتخب را دعوت کنید.
ویژگی های ارتباطی: مطمئن شوید که زمان شروع و پایان را مشخص کرده اید. حتماً بپرسید که آیا رژیم غذایی خاصی برای مهمانان وجود دارد یا خیر.
دعوت نامه ها: حتی اگر قصد دارید از طریق تماس یا پیام افراد را دعوت کنید، بهتر است دعوت نامه چاپ شده را دنبال کنید تا فراموش نکنند و بتوانند به راحتی آن را در فهرست کارهای خود قرار دهند.

وسایل ضروری جشن

بادکنک : اگر جشن تولد یا مراسم عقد و نامزدی یا از این قبیل مراسم ها که نیاز به تزیین دارد می توانید چند ساعت قبل از مهمانی بادکنک ها را باد کنید و تزیینات را آماده کنید. اگر یک مهمانی در فضای باز است، ممکن است بخواهید تا یک ساعت یا نیم ساعت قبل از آن حاضر باشید.

استریمرها : برای آویزان کردن در اطراف اتاق عالی هستند و حتی می‌توانید آنها را به شکل الگو تا کنید.
بنرها : یک بنر بزرگ “تولدت مبارک” یا بنر تولد مرتبط با تم مهمانی.
کانفتی : معمولاً در عروسی ها دیده می شود، اما می تواند افزودنی عالی برای جشن تولد یا قرار دادن پینیاتا باشد.
تزیینات دیواری : بسته به تم و طرح رنگ، دکوراسیون دیوار به ایجاد محیط کمک می کند. آیا تا به حال به ایجاد گل های دستمال کاغذی فکر کرده اید؟ درست کردن آن‌ها آسان است، می‌توان آنها را از قبل آماده کرد و ماندگاری بالایی دارند.
تابلوی حیاط : برای خوشامدگویی به مهمانان و اطلاع دادن به آنها که در مکان مناسبی هستند. می توانید از یک تکه مقوا با چند بادکنک وصل شده، خودتان درست کنید.

ظروف پذیرایی : همیشه مطمئن شوید که ظروف غذاخوری که جزء لیست وسایل جشن است، بیش از اندازه کافی دارید. بشقاب ها و لیوان ها به راحتی می توانند کثیف، گم شوند یا دور ریخته شوند. توجه داشته باشید ظروف هم برای غذای اصلی و هم برای کیک و دسر کافی باشد. دستمال رومیزی، سفره ،قاشق ،کارد و چنگال ، خلال، نی به عنوان وسایل ضروری واقعاً لازم هستند. همچنین در صورت نیاز اجاره میز و صندلی و نیز اجاره رقص نور

غذا مراسم

جز جدا نشدنی از چک لیست جشن است. مطمئن شوید که بررسی کرده اید که آیا رزیم های غذایی خاصی وجود دارد که باید به آنها رسیدگی کنید. از جمله : آلرژی، عدم تحمل گلوتن، گیاهخواران یا وگان ها.

میان وعده ها: چیپس، سیخ میوه، بستنی یخی، مارشمالو، کلوچه یا کوکی، ماکارون ، چای، قهوه.
غذای مهمانی: رول سوسیس، ساندویچ، پاپ کورن، مینی برگر، مینی پیتزا، مینی تارت، مینی پای، چیپس هات، تکه های مرغ یا ماهی، ماکارونی، هات داگ، براونی، کراکل شکلاتی، وافل، پنکیک، فنجان ژله ، کیک (البته شما می توانید یکی از آن را خودتان درست کنید یا یکی از آن ها را زودتر از موعد از یک قنادی یا کیک فروشی تهیه کنید.) یخ برای نوشیدنی ها سرد عبارتند از نوشیدنی های مخلوط میوه ای، آب ، دلستر ، نوشابه

بازی ها و فعالیت ها

تدارک و برنامه ریزی برای بازی های مفرح و شاد و هیجان انگیز می‌تواند از سادگی مهمانی جلوگیری کند و یک جشن سرگرم کننده را بوجود آورد. بازی هایی نظیر : اسم فامیل، مافیا را در چک لیست جشن خود قرار دهید تا از کسل شدن میهمانان دوری کنید.

موسیقی با اسپیکر قابل حمل یا باند : استفاده از اسپیکر یا باند تاثیر خیلی خوبی در برگزاری یک مهمانی شاد دارد. موسیقی بخش مهمی را شامل می‌شود.
همچنین با داشتن گروه موسیقی در مراسم خود به آن جذابیت خاصی ببخشید زیرا هر مراسمی نیاز به موزیک دارد و چه بهتر که اجرای این موزیک به صورت زنده باشد و شما و میهمانان شما می‌توانید با درخواست هر آهنگی که می‌خواهید از حضور در جشن لذت ببرید. یکی از راه هایی که می‌توانید به میهمانی های خود جذابیت، هیجان، شادی و نشاط ببخشید همین بودن یک یا چند باند در مهمانی می‌باشد. برای تهیه یک اسپیکر قیمت مناسب و متناسب با جشن خود می توانید از انواع باند و اسپیکرهای موجود در فروشگاه آوای پایتخت دیدن فرمایید.

برای جشن هایی مثل تولد انتخاب بهترین اسپیکر به نوع جشن و تعداد مهمانان بستگی دارد. به عنوان مثال برخی افراد می خواهند تولد یا جشن خود را در فضای باز برگزار کنند. در چنین حالتی باید به دنبال باند شارژِی یا اسپیکر قابل حمل بود. زیرا در فضای باز احتمال وجود پریز برق پایین است. اگر هم موجود باشد، به دلیل بزرگ بودن فضا نمی توان باند را در محل مناسبی قرار داد. در فضای بسته باندی مورد نیاز است، که قدرت متوسطی داشته و به بلوتوث و فلش متصل شود. معمولا برای برگزاری مراسم در خانه باید صدای اسپیکر را پایین قرار داد، تا مزاحمتی برای همسایه ها ایجاد نشود. به همین دلیل خرید یا اجاره باند با قدرت متوسط برای چنین مراسمی کفایت می کند.

خرید اسپیکر خانگی برای تولدها و جشن های کوچک می تواند گزینه مناسبی در چک لیست جشن باشد. این اسپیکر های موجود در فروشگاه آوای پایتخت صدای باکیفیتی داشته و برای افرادی که در سال جشن و مهمانی های زیادی دارند، می تواند مناسب باشد.

 آوای پایتخت یکی از نمایندگی های برند معتبر اکو بیسکو در سالیان متوالی که به صورت حضوری محصولات خود را به دست مشتریان عزیز می رساند، که حدود ۴ سال است به صورت اینترنتی افتخار خدمت گذاری به شما مشتریان عزیز را دارد. با خرید آنلاین محصولات صوتی یک مهمانی و جشن خاطره خوب و بی نظیری را برای خود و سایرین بجا بگذارید.

برای خرید مستقیم و بی واسطه و مشاهده محصولات با کیفیت اکو بیسکو به فروشگاه ما و یا شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام ما مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *